fbpx

Polityka zwrotów i reklamacji

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
  3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Witosa 3, 26-505 Orońsko niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Ważne: Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania. W przypadku bielizny konieczne jest przymierzanie odzieży na własną bielizną i nie odcinanie metek. Natomiast gadżety erotyczne możemy przyjąć tylko bez naruszonych plomb, czy rozerwanej folii. Produkty brudne, z usuniętymi metkami
i zerwanymi plombami nie będą weryfikowane przez producenta, co zmusza do odrzucenia zwrotu. Zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone i ponownie włączone do sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Nasze gadżety erotyczne są szczelnie zapakowane w oryginalne pudełka producentów. Każde opakowanie jest zabezpieczone naklejoną plombą, producenta lub naszą, której nie da się usunąć bez pozostawienia śladów, lub jest zafoliowane.  Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że nikt wcześniej nie otwierał opakowania, a zamówiony towar jest w pełni higieniczny. Usunięcie plomby lub folii uniemożliwia pozytywne rozpatrzenie zwrotu.

REKLAMACJE

Staramy się prowadzić sprzedaż jedynie gadżetów erotycznych i bielizny najwyższej jakości. Jeśli jednak jakiś produkt posiada wady, możesz go zareklamować u producenta za pośrednictwem naszego sklepu.

Oferujemy dwuletnią gwarancję od daty otrzymania produktu. Masz aż dwa lata na reklamację wadliwej zabawki erotycznej. Jako jeden z największych sklepów erotycznych w Polsce jesteśmy w dobrym
i stałym kontakcie ze wszystkimi producentami, dzięki czemu reklamacje rozpatrywane są naprawdę szybko! Prowadzimy stały monitoring reklamowanych produktów i staramy się eliminować takie przypadki.

Jak dokonać zwrotu/reklamacji?

Do procesu zwrotu bądź reklamacji niezbędna jest kopia paragonu lub numer zamówienia.

W przypadku zwrotu pamiętaj, że plomby nie mogą być zerwane.

Upewnij się, że reklamacja jest zasadna. Zawsze możesz skontaktować się ze sklepem, zanim odeślesz produkt. Czasem wystarczy wcisnąć mocniej wtyczkę, sprawdzić ładowarkę lub odblokować Travel Lock.

Dobrze zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Nie jest potrzebny żaden specjalny formularz! Wystarczy, że podasz nam w wiadomości e-mail: swoje dane (imię i nazwisko), nr zamówienia i w przypadku reklamacji zauważoną wadę towaru oraz swoje żądania co do sposobu załatwienia reklamacji. W odpowiedzi od nas otrzymasz nr zgłoszenia. Możemy Cię również poprosić o dodatkowe informacje.

W przypadku zwrotu: produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania i naruszonych plomb. Naruszenie tych zasad uniemożliwi przyjęcie zwrotu.
Prosimy o takie pakowanie zwracanego towaru, które uchroni go przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w trakcie transportu. Produkty uszkodzone podczas transportu w wyniku niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki, nie podlegają zwrotowi.

Przesyłki za pobraniem nie będą przez nas przyjmowane. Ne odbieramy również paczek wysłanych do punktu odbioru osobistego, czy innych placówek i urzędów Poczty Polskiej.
Umieść paczkę z etykietą w wybranym przez siebie paczkomacie. Nie zapomnij podać na opakowaniu numeru zgłoszenia otrzymanego od nas w wiadomości.

 

Po otrzymaniu Twojej paczki wyślemy Ci e-mailowo numer, pod którym zarejestrowaliśmy zwrot.

Zwroty i reklamacje staramy się rozpatrywać jak najszybciej, zajmuje nam to maksymalnie 14 dni. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu wniosku informujemy mailowo.

Pamiętaj: Zwrot nie zostanie przyjęty jeżeli opakowanie gadżetu erotycznego będzie naruszone nawet jedynie poprzez zdjętą plombę lub usuniętą folię. Zwrot bielizny nie zostanie przyjęty, jeśli będzie ona nosiła ślady używania lub przymierzania i jeśli metki będą usunięte.

 

Shopping Cart